My goodies, my goodies...

You know that cute song from Ciara? :) In this case my goodies will be my graduation gifts! :) I was so happy when i got them, i really deserved it! :) heehe


Kao što sam i rekla, evo sličica o nakitu! :) Nadam se da će vam se svideti poklončići koje sam dobila nakon diplomiranja, hvala mojima što su me tako divnoooo obradovali! :) Hm ...da li će biti tako dobri i kad završim master?! :)
Ne bih ništa posebno izdvojila jer obožavam sva tri komada, na minđuše sam pala odmah čim sam ih ugledala pričala sam o njima danima i na kraju su stigle kao iznenađenje! :) Mojoj sreći nije bilo kraja! :) Par dana kasnije, šetajući gradom svratila sam do Glamour parfimerije u Knezu i tada sam se prvi put susrela sa Michael-om, bio je tako nekako zlatan, sav upleten i pomalo masivan, pruzila sam mu ruku i znala sam da je on taj!Prošlo je nedelju dana do našeg sledećeg susreta, i od tada se nismo razdvajali! :) Ogrlica je na kraju došla kao šlag ne bi li  upotpunila  zlatnu kolekciju! :)
Ono što mi se najviše dopada je to što je svaki komad moguće nositi  u dnevnim i večernjim varijantama, kao dodatak svakodnevnom oblačenju ali i kao nakit za neke specijalne prilike!Bilo bi lepo kad bi ubudeće došao još koji Michel jer ni sama ne znam još koliko njih mi se sviđaju! Tako da ako imate neke lepe prilike da dobijete poklončiće zavirite malo u par radnji sa nakitom možda se i vama dogodi neki fatalan susret! :)