Do you love Mango?














I prefer more apples, but mango is fine too! :) Simply adore this collection, and catalog, Anja Rubik is my favorite model! Love how she looks like on these pictures! Sadly but truth,  half of those items from catalog are not yet in our stores and i think that they would never come! What would i chose for this autumn/winter season is that gorgeous camel coat ( but guess what, i never saw it in shops) , suede leather boots and bag!


Mislim da sam jedno deset puta obišla sve tri Mango prodavnice u Beogradu , nadajući se da ću bar jednom ugledati ovaj divan kaput, ali naravno ništa od toga! Savršen je zar ne?! Kao i uvek sve ono što je najlepše nikada ne stigne do nas! Ali sam zato bila oduševljena kada sam ugledala da je moja omiljena manekenka u katalogu, odmah sam zgrabila jedan! :) I tako ga već dva dana prelistavam , zamišljam kaput, prođe mi po koja misao da bih mogla i ja ovakve slike da napravim, pa se onda vratim u realnost i tako u krug! :)