Airplane, airplane sorry i'm late.....











                                                              bag: aldo, 
                                                              sneakers: miss sixty, 
                                                              bracelet: breil, 
                                                              velour pants: new yorker, 
                                                              scarf: pashmina, 
                                                              sweater and cardigan: no name,
                                                              flower: h&m
                                                              photographer: Olja S.
Love that song! I was with my friend at the airport ( she needed to do something) so we used this chance to make some photos!:) This is one of my favorite velour pants, so comfy and great for matching and making silly combos like this!I love to spice things up and something that is simple like those pants make more prettier! So I wore short gray sweater, over that dark gray cardigan and of course I added my pashmina scarf, with that flower!Those sneakers was great way to finish this look!Hope that you will like it, and try something similar!

I tako sam se ja slikala, i slikala, prolazili su automobili, autobusi, avioni.....i ništa nas nije sprečilo da stanem na sred puta! :) Hm..nije baš preporučljivo! Olja je morala da završi nešto na aerodromu, a ja sam krenula da ne bude sama i usput da napravimo neke sličice! Ovo je moja omiljena plišana trenerka, ne piše Juicy sa druge strane :) , iz New Yorker-a je, i strašno se kajem što nisam kupila i u drugoj boji kad sam imala priliku, jer ih više nikada nisam videla! Izgleda da ima dosta nas zaluđenih koji samo obilaze radnje! Kad me pitaju šta je to što mi je dobro išlo od predmeta i gde se dobro snalazim, moj odgovor je uvek bio : ispitivanje tržišta i ponašanje potrošača! :) Baš čudno! Retko kad nosim trenerke u  njihovom običnom izdanju, uvek volim da dodam bar nešto kao što je to bilo u ovom slučaju! Džempere obožavam da nosim uz njih ( mada znam da mnogi ne misle kao ja). Pončo/ ešarpa preko, kaišić od kardigana i na kraju cvetić! Nadam se da će vam se dopasti!