And the pants goes to....

                                                                     Alexandar Nikolich
We all participate in incredible giveaway on one of our favorite blogs "Ko ne voli cipele, ne voli ni ljude" , and guess who won?!!!Meeeeeee!!!!!!!Those gorgeous silk, pink pants from our famous designer are mine!!!!Yaaaaay!I just wanted to share this info with you!!!!Im so happy now, this is  my very first gift, actually award that i received from some contest!!!!!Soon, i will show you photos with those pants!Yaaaay, you cant imagine my happiness now!!!
I za one koji nisu pročitali današnji post na blogu "Ko ne voli cipele, ne voli ni ljude" , želim da vam se pohvalim da sam upravo JA osvojila ove predivne svilene, pink pantalone našeg dizajnera Alexandra Nikolich-a! Čitala sam tekst i po nekoliko puta, kako bih bi sigurna da tamo stoji baš moje ime!!!!Šta mislite koliko sam srećna i koliko se radujem!!!!? :)
Dragaaaa Jelenaaa, pišem ti po prvi put u nadi...
hhehe...hvala ti punoooo, na ovoj divnoj nagradi, i pre svega na prilici koju si svima nama pružila, kao i AN-u koji se odlučio da pokloni ovako jedan vredan i savršen komad iz njegove nove kolekcije!Svečano obećavam da ću ih nositi, maziti, paziti i svima se hvaliti! :) ♥♥♥
 Divna si, i hvala svim devojkama koje su navijale ( što je za mene bila još jedna neverovatna stvar ) , kao i na svim upućenim čestitkama!♥
Uskoro ćete ove pantalone videti na meni, obećavam! :)
Ovaj snežni dan je danas obojen u PINK!